Recenze ClaimCloud: Jaké jsou kompenzace a poplatky v roce 2021
S čím vám pomůže služba ClaimCloud?
ClaimCloud představuje pomocníka při vymáhání kompenzace za zpožděný nebo zrušený let a problémy se zavazadly u aerolinek. Poskytne vám právní zastoupení a vezme na sebe veškeré nepříjemné jednání s leteckou společností. Můžete tak získat odškodnění až do výše 600 eur, které by vám bez podobné pomoci letecká společnost možná ani nebyla ochotna vyplatit. Máte už takovou zkušenost? S ClaimCloud to můžete zkusit ještě jednou, o kompenzaci totiž lze žádat až 3 roky zpětně!
Můžete službě ClaimCloud věřit?
Je to důvěryhodná služba, která na trhu působí už pátým rokem a patří mezi největší české společnosti zabývající se vymáháním kompenzací za zpožděné a zrušené lety. Protože nejvíce objektivních informací se lze dozvědět z recenzí, podívali jsme se i na ty. Na Googlu má ClaimCloud hodnocení 5/5 hvězdiček ze 137 recenzí a na Facebooku 4,8/5 hvězdiček.
Jak získám kompenzaci za zpožděný let u ClaimCloud?
Je to snadné. Na webu ClaimCloud vyplníte krátký formulář, kam zadáte číslo a datum letu. Následně přidáte ještě své kontaktní údaje, ClaimCloud váš případ vyhodnotí a dá vám obratem vědět, zda máte na kompenzaci nárok a kolik byste mohli od aerolinky získat.
Pokud nárok na kompenzaci máte, udělíte službě ClaimCloud plnou moc (ta se řeší krátkou jednoduchou smlouvou), aby vás mohla zastupovat v jednání s leteckou společností. Pak už jen čekáte, až vám kompenzaci vybojuje.
Jaká je úspěšnost služby ClaimCloud při vymáhání kompenzace?
Pokud je vaše žádost o kompenzaci oprávněná a máte na ni tedy nárok, je úspěšnost služby ClaimCloud téměř stoprocentní. To je možné díky jejím právníkům, kteří místo vyplňování žádostí o kompenzaci, které by čekalo nás, rovnou aerolinku obeznámí s možností podání žaloby. Žalobu, na rozdíl od individuální žádosti, už letecká společnost ignorovat nemůže.
Letecké společnosti mají totiž ve zvyku jednotlivce přehlížet anebo ho odbýt s odůvodněním, které si jen těžko sám ověří. ClaimCloud však disponuje databázemi letů, takže náš nárok na kompenzaci podpoří nejen právním zastoupením, ale i konkrétními pravdivými údaji o okolnostech letu, ke kterým má přístup. Službu se tedy vyplatí využít i v případě, že jste se již jednou pokusili o kompenzaci neúspěšně žádat sami – váš nárok pečlivě prověří, a pokud se potvrdí, pomůže vám ji tentokrát získat.
Kolik si ClaimCloud účtuje?
V případě, že ClaimCloud kompenzaci vymůže, účtuje si provizi ve výši 25 % z celkové výše kompenzace a DPH. V případě neúspěchu si ale neúčtuje nic a bezplatné je i samotné ověření vašeho nároku na kompenzaci. Mimo to ClaimCloud nabízí i další služby, jako je například řešení problémů se zavazadly. Přehled o nich najdete i s ceníkem na webu.
Jak dlouho v průměru trvá, než ClaimCloud kompenzaci vymůže?
Za jak dlouho bude váš případ vyřešen, to záleží hlavně na letecké společnosti a její ochotě spolupracovat – může se jednat o dny, ale i měsíce. Většina případů je však uzavřena během asi 90 dní. O tom, co se děje, máte po celou dobu přehled v zákaznické sekci na internetových stránkách ClaimCloud (v případě, že služba začne váš případ řešit, bude vám založen na jejích stránkách účet) a jste také o každé změně informováni e-mailem.
Závěr
Služba ClaimCloud představuje velkou pomoc v případech, kdy potřebujete jednat s leteckou společností o kompenzaci za zpožděný let nebo za jiné problémy spojené s vaším letem či zavazadly. Skvělé je i to, že si díky ní po vyplnění krátkého formuláře nejprve snadno ověříte, jestli máte vůbec na kompenzaci nárok.
Mínusem se může zdát 25% provize, znovu ale musíme připomenout, že vymáhat kompenzaci sám se v drtivé většině případů nesetká s úspěchem. S ClaimCloud svoji kompenzaci s vysokou pravděpodobností získáte, a to se i po odečtení provize rozhodně vyplatí více než nezískat nic. Navíc vám služba ušetří spoustu času i starostí.