Netflix: Hra Fortnite je pro nás větší konkurencí než HBO
Poslední kvartál byl pro společnost vesměs příznivý. Netflix si pro sebe v USA ukrojil desetinu veškerého televizního času. Znamená to, že na něm lidé prosledovali celkem 100 milionů hodin každý den. Zástupci Netflixu uvedli, že podle této metriky je pro ně největším konkurentem na trhu hra Fortnite, ve které hlavně mladí lidé tráví miliony hodin.
"Na úkor konkurence se nám daří získávat více a více diváku - a to jak na obrazovkách televizí a počítačů, tak na mobilních zařízeních," uvedli zástupci Netflixu. "Více než s HBO soupeříme (a ztrácíme) hlavně s Fortnite."
V počtu uživatelů Fortnite nad Netflixem vede
Netflix uvedl, že na konci roku 2018 měl po celém světě zhruba 139 milionů platících předplatitelů. Společnost Epic Games pak na konci listopadu u své hry Fortnite zaznamenala celkem 200 milionů registrovaných hráčů.
Po zveřejnění výsledků za poslední kvartál akcie Netflixu oslabily zhruba o 3 %. Trhu se nelíbilo, že společnost zaznamenala příjmy ve výši 4.49 miliardy dolarů, což bylo méně, než se očekávalo. Netflixu se naopak podařilo zvýšit počet nových předplatitelů a zaznamenal také vyšší zisk na akcii, což je podle analytiků důvod, proč akcie oslabily jen o 3 %.