Netflix zdraží předplatné pro americké uživatele. Akcie firmy na zprávu reagovaly růstem
Netflix chce tímto krokem vybrat více peněz na tvorbu vlastních filmů a seriálů. Společnost v minulosti bodovala s mnoha tituly jako je House of Cards či Narcos, které si vysloužily uznání od diváků i kritiky.
Společnost nechce s vlastní tvorbou zpomalovat, naopak se v roce 2019 chystá vyprodukovat rekordní množství nových pořadů. Dostatečný kapitál jí má zajistit právě zdražení předplatného, které se zatím týká jen amerického trhu.
Netflix má v USA 58 milionů předplatitelů
Pokud by na novou cenu předplatného přistoupili všichni uživatelé Netflixu v USA, společnost by tak vybrala o celé 1,4 miliardy dolarů více. Společnost má jen ve Spojených státech 58 milionů předplatitelů, po celém světě je to pak přibližně 137 milionů.
Netflix v roce 2019 plánuje do produkce napumpovat celkem 3 miliardy dolarů a rád by tímto způsobem přidal do svého portfolia další tituly, které by mu pomohly ještě více odskočit od konkurence.
Trhy na zprávu o zvýšení ceny předplatného zareagovaly pozitivně, akcie společnosti posílily o 6,5 %.